Día á la Barça y trabajo

Hej hej!

Nu är det festival i staden.  Gratis konserter överallt med ett par stora band och en himla massa spanskt dravel!
Gårdagen inledde vi med att sova länge för att sedan dra iväg på picnic med teamet på transcom. Vi var vid arc de triomphe.


                                               Där har vi den fagra!

'Denna veckan jobbar vi sent som attan! SKÖNT! Blir i alla fall sovmorgon och allt som hör det till :)
Man hinner faktiskt göra en hel del efter jobbet ändå! :)
Arbetstid: 15-21
Effektiv arbetstid: 4h
Antal timmar av den effektiva arbetstiden som är jobbig: 1h


Härmed utnämner jag Julia som värd för våran insamling. En insamling till de bättre behövande av pengar! Gärna Euro.
Pengarna i sin tur går oavkortat till deposition samt första gasräkningen.
Vi tackar på förhand de som känner sig manade att hjälpa människor i kris.
För vi vet att ni där hemma har det mycket bättre än vi!
(Kerstin, ett litet bidrag från banken hade passat finfint!)

MVH
Hemlösa i Barcelona






PS.... vi är inte hemlösa men vi är snart det! Det kommer säkerligen att ordna sig :-)

Over and out.
May the force be with us!
Hasta la vista!
Vi har inget ytterligare att tillägga!
;-)

Jo det har vi... Lev och lär!

Kommentarer
Postat av: Laura

jag har nog fixat ett boende till oss alla :D läs mer i min blogg. . . berättar mer hemma

2008-09-22 @ 14:28:53
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/
Postat av: Laura

Maila mig så fort ni hör något om lägenheten! annars måste jag nog tacka jag till rummet. Fan, vill också ligga o sova nu! :P

2008-09-23 @ 08:08:34
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/
Postat av: Victor

Hola! vad göres va? sitter på ☺►☺☺☻♥♦ transcom



♦♣♠♥

ace of ♠

queen of ♥

2008-09-23 @ 20:18:31
Postat av: Anonym

ni kan väl inte ha för lite Euro när ni bor gratis hos Laura o Malin. Snylt- Victor

2008-09-24 @ 07:28:32
Postat av: Fred-

Den som inte förstår att det var ett skämt kanske ska söka hjälp.. ^_^ sedan vad man ska kalla dig för kan man inte ens nämna här.

2008-09-24 @ 18:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0